Spoštovani kupci, skladno z zakonom RS o začasni prepovedi ponujanja blaga potrošnikom v Republiki Sloveniji, smo zaprli maloprodajo trgovino.

S pravnimi osebami poslujemo nemoteno in izdajamo blago po sledečih poteh in sicer preko dostavnih služb.
Osebni prevzem je možen zgolj za pravne osebe. Če je le mogoče, blago naročite v naprej. Svoja naročila lahko oddate vašemu skrbniku/komercialistu ali preko e-maila trgovna@teve.si in telefonske številke 02 787 10 19.

S fizičnimi kupci poslujemo nemoteno in izdajamo blago po sledečih poteh:
- Dostava po pošti še deluje nemoteno, a zaradi varovanja poštnih delavcev nudimo le nakupe s plačilom po predračunu.
- Svoja naročila in zalogo blaga lahko preverite preko e-maila trgovina@teve.si in telefonske številke 02 787 10 19
O vseh spremembah vas bomo predčasno obveščali.

Hvala za razumevanje in ostanite zdravi.
ZAPRI OBVESTILO
02 787 10 10
info@teve.si

    Dvojni smerni kotni potisni ležaji

    Dvojni smerni kotni potisni ležaji
    Precizne dovsmerno delujoče aksialne kroglične ležaje s poševnim dotikom je SKF razvil za delovna vretena obdelovalnih strojev. Ležaji lahko prevzamejo aksialno vodenje vretena v obeh smereh in so predvideni za vgradnjo skupaj s SKF preciznimi dvorednimi valjčnimi ležaji sreije NN 30 K. Ležaji so razstavljivi. Montaža delov ležaja zato lahko poteka ločeno in je enostavna.
    SKF precizni aksialni kroglični ležaji s poševnim dotikom imajo kot dotika 60°. To jim zagotalja:
    -visoko aksialno nosilnost in
    -posebno visoko aksialno togost.
     
    Precizni dvosemrno delujoči aksialni kroglični ležaji s poševnim dotikom so izdelani z isto nazivno velikostjo izvrtine in zunanjim premerom kot ustrezni valjčni  ležaji. Vendar pa toleranca zunanjih premerov podložk ohišja v kombinaciji s premerom izvrtine ohišja in geometrijskimi tolerancami, ki se priporočajo za zelo natančne cilindrične valjčne ležaje pri lahki do normalni obremenitvi in ​​vrteči se obremenitvi notranjega obroča (tolerance sedeža pri standardnih pogojih), povzročijo ustrezno radialni odmik v izvrtini ohišja. Ta odmik zadostuje za preprečitev, da bi radialne obremenitve na potisnem ležaju delovale, če zunanji obroč ni aksialno vpet v ohišje.
    0
    Prijava / Registracija